tisdag 24 juni 2008

Sann historia



De är faktiskt en sann story, Sara kan simma fast hon hade en mini dykväst, mini shorty, mini fenor och cyklop med snorkel också mini.. för säkerhets skull, besättningen på båten som man efter en v. till havs kommer rätt nära tyckte vårt gäng va så roliga och lite knasiga.. Och där mitt ute på havet träffade vi en av världen undebaraste skapelser DELFINEN. vid ett tillfälle kunde jag nästan nudda en.. åhhh vilken känsla.. Det var en mamma som hade en liten babydelfin vid sin sida som tog sig en titt på mig och Sara som höll hand, jag fick en sån känsla att hon förstog att jag också va mamma... Ska visa mer bilder men just nu ligger kortet till uv kameran på dykcentret (Saras pappas jobb) undrar när man får de.. Annars blir de nya bilder från Malta i Juli och egypten i slutet av augusti.

KRAM DYKLINDA

1 kommentar:

Anonym sa...

Tja Ba!

Guud vilkenläcker historia och så är den sann med......

Är det här din reseblogg eller?

Jag är grymt avundsjuk på att du kan dyka, jag vill me.

Jag har aldrig varit någon globetrotter, har varit hemma, fött barn o pysslat, men nu börjar det suga i den tarmen.

Vet du det enda som fattas för att förverkliga sådan det är PENGAR
det hade du aldrig trott va? :))

Kul att du tar med Sara på sånt det är ju såå bra tycker jag.

Nu ska jag skriva på andra bloggen

Tjingeling