fredag 24 juli 2009

Tzatsiki resan....

Ja de blev en riktig Tzatsiki resa, jag kommer nog vänta ett tag tills jag blir sugen.....
Fast säger någon grill kväll så..
Redan på ARN gick jag igång på den nyöppnade KOFERT butiken, så mycke vill ha saker.. Och goaste tjejen som gör de kalorifria bakelserna men Bloggen Pennys House hade några av sina läckerheter där....
Hur som hels vi hade problem att hitta resa så här i sista minuten och funderade på att bila till Montenegro där Saras farmor har lägenhet men jag kände att de skulle bli mastigt att bila ner för två veckor... Så de blev Sunwing resort Makrigialos på Kreta.. Och jag kan lova er att de va späckat program..








































Nu ska jag vila upp mig lite....

Ja man tror att de är semester när man åker till ett All in clusive resort men programmet är späckat från morgon till kväll...
PS: Jag packade aldrig upp träningskläderna... Eller dykutrustningen.. Men nästa resa är snart då jag åker om en månad till TUNISIEN med mitt jobb... Och så hoppas jag på att en av mina goaste väninnor kommer iväg på en riktig dykresa...
KRAM / LINDA









1 kommentar:

Anonym sa...

Tittar in vilka bilder så vackra